LinuxQuestions.org
Register a domain and help support LQ
Go Back   LinuxQuestions.org > Forums > Linux Forums > Linux - Newbie
User Name
Password
Linux - Newbie This Linux forum is for members that are new to Linux.
Just starting out and have a question? If it is not in the man pages or the how-to's this is the place!

Notices


Reply
  Search this Thread
Old 08-09-2011, 05:57 PM   #1
newbee310
LQ Newbie
 
Registered: Aug 2011
Posts: 2

Rep: Reputation: Disabled
Unhappy Name@localhost..what the ?i cant do crap


well im new to fedora im use to like mint or ubuntu im so screwed i cant really do nothing i cant even set updates in root cuz it doesnt see me or my password how do i switch it to administration prv.or get control of my pc again from hackers >.<EEK HELP PLSSS>> i do nothing wrong..lol
 
Old 08-09-2011, 06:00 PM   #2
MS3FGX
LQ Guru
 
Registered: Jan 2004
Location: NJ, USA
Distribution: Slackware, Debian
Posts: 5,852

Rep: Reputation: 356Reputation: 356Reputation: 356Reputation: 356
Could you try to explain your problem again in proper English? I have no idea what you are actually asking, though I assume you have somehow lost X and are now stuck in the terminal.
 
1 members found this post helpful.
Old 08-09-2011, 06:15 PM   #3
newbee310
LQ Newbie
 
Registered: Aug 2011
Posts: 2

Original Poster
Rep: Reputation: Disabled
sorry

well i just wanna update firefox so i can play my games but i got no clue how to do this in fedora .I'm fimiailr to ubuntu .sorry if i cant spell to good im kinda medicated right now ...
 
Old 08-10-2011, 04:10 AM   #4
salemeni
Member
 
Registered: Aug 2011
Posts: 64

Rep: Reputation: Disabled
Question

Hi
Can explain more.
What task you do it in ubuntu, you want to do it fedora.
To install/update a package in fedora, you can use
#yum install nameof package

generics array

Last edited by salemeni; 12-06-2011 at 03:56 AM.
 
  


Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
apache : localhost/ works localhost/index.html does not PhilA Linux - Server 4 05-27-2007 08:32 PM
MySQL: Why are there two roots localhost, and localhost.localdomain? paulsiu Linux - Server 6 04-18-2007 10:43 AM
Change localhost name in username@localhost n175uj Linux - Newbie 4 07-01-2005 09:25 PM
Message from syslogd@localhost localhost kernel: Disabling IRQ #21 ylts Linux - Hardware 0 02-26-2005 09:01 AM
Linspire = Crap, Netzero also = Crap rm6990 General 16 09-20-2004 03:35 AM


All times are GMT -5. The time now is 06:16 AM.

Main Menu
Advertisement
My LQ
Write for LQ
LinuxQuestions.org is looking for people interested in writing Editorials, Articles, Reviews, and more. If you'd like to contribute content, let us know.
Main Menu
Syndicate
RSS1  Latest Threads
RSS1  LQ News
Twitter: @linuxquestions
Facebook: linuxquestions Google+: linuxquestions
Open Source Consulting | Domain Registration